NÄSTA ROTARY MÖTE
FREDAG 21/8 kl. 08.30
FRUKOSTMÖTE på Vismarlövs Café

Inget ROTARY möte idag fredag 14/8 heller! Tråkigt! Sommartider och Corona viruset är ju anledningen. Vi hör att många saknar den fasta mötespunkten på fredagar och vi hoppas att vi snart kan vara igång igen med normala fredags rutinen.

Men om 7 dagar så har vi ett planerat frukostmöte.
Fredag 21 AUGUSTI 08.30 är det dags för vårt andra möte detta ROTARY året.

Med bra social distans. Det fungerade bra sist då vi hade frukostmöte på Tunnbrödsbageriet i Svedala och besökte Åkerbrukets förskola.

Den 21/8 08.30 träffas vi på Vismarlövs Café.
Förutom trevlig ROTARY samvaro så berättar vår medlem och jordbruks expert Dave Servin om hur jordbruket och skörden har utvecklats i år. Det brukar Dave göra varje år och det ska bli intressant att höra mer om detta. Svedala kommun är ju en levande landsbygd med många näringsidkare utanför tätorterna som har just lantbruk som verksamhet.

Anmälan är obligatorisk då vi måste meddela hur mycket frukost som ska fixas. Vill gärna framföra att det fungerade jättebra med anmälan till förra mötet. Du anmäler på vår hemsida. Vi vet att det är några som ännu inte loggat in i det nya Club Runner. Bra tillfälle att testa och lära sig hur det går till med anmälan på den nya Club Runner sidan. Ta gärna med Din partner / gäster som också enkelt anmäls på webbsidan där det finns mycket annan intressant ROTARY  läsning.
www.svedala.rotary2390.se

Vi erbjuder hjälp med inloggning och anmälan genom vår IT-ansvarige Roland Johansson! roland.vemmenhog@hotmail.com / 070-392 82 64

P.S Känns det tryggt för Dig att använda munskydd? Ta med och ha det på!

Varmt välkomna! Don´t miss the opportunity!

Hans Järvestam
Vice President Svedala Rotary Klubb
Assisterande Distrikts Guvernör 2390 – Söderslätt och Näset

Rotarys tema för året
2020 - 2021
WTC Svedala
Frukostmöte och besök på Åkerbrukets nya förskola
Tunnbrödsbageriet i Svedala
31 jul 2020 08:30

Frukostmöte Vismarlövs Café
Vismarlöv
21 aug 2020

Klubbsamråd ! Dags igen för klubbmöte på STC !
STC, Gylleriogatan 1
04 sep 2020

Kunskapsportens VD Joakim Ollén kommer till oss!
STC, Gylleriogatan 1
11 sep 2020